18.9.10

ES REBOSTER ESCLATA A VIC

Podeu veure més fotos d'ESREBOSTER a VIC al link

Hem aconseguit una de ses nostres fites d'enguany, tocar a la programació del Mercat de Música Viva de Vic. Gràcies a la organització del festival, a la discogràfica Música Global, a la Direcció General de Cultura de les Illes Balears i a la persistència del nostre guitarrista i ànima del grup, FOTOU, per fer-ho possible!

El dijous 16 de setembre va ser un dia important per ESREBOSTER. Vam arribar a les 11:30h al meeting point de l'aeroport de Barcelona on ens esperava un mini bus amb xòfer per dur-mos fins a Vic on els 12 que som vam acomodar-nos a l'hostatge i vam veure la nostra fulla de ruta. Vam dinar a un fast-food i vam arribar puntualment a l'escenari.

Al Sucre, un dels escenaris centrals del festival, vam fer la primera foto i ens va caure la primera llàgrima d'alegria. "Ho hem aconseguit", vam cridar i una veu ens va dir "aquesta és la primera passa d'un llarg CAMÍ". L'optimisme ens entusiasme com diu la cançó que pots escoltar a l'spotify.

Vam provar com a professionals: a l'escenari hi havia el nostre raider i el backline preparat, els cantants tenien dos monitors individuals, en fotou tenia micro per fer els coros de "BAILE", en Joan i na Joana se sentien pel monitor, n'Esther tenia un nord electro preparat, n'Alberto va tenir llest es set de percussió pel directe i els vents van seguir contant amb els seus estimats inalàmbrics. Tot estava preparat per tirar endavant un dia d'il·lusió compartida. Vam anar a descansar i a estimar-se com fan les bones famílies i ens vam preparar per sortir a les 20:00h, que van ser les 21:00h, i amb la nit de tardor van arribar les primeres gotes del cap de setmana.

A la carpa va començar la festa i vam compartir escenari, actitud, música, ambient i públic amb "La Selva Sur". Quan ja estàvem a punt de pujar vam rebre la gran visita esperada d'en Pep Poblet. El saxo(logy) més internacional ens acompanyava a una data senyalada. Un cop més el convidat ens regalava el seu temps, la seva música i la seva energia positiva.

A les 23:00 ja hi havia els darrers nervis abans de pujar a l'escenari, fotos al camerino i la visita inesperada d'IB3TV. Una entrevista per un breu reportatge sobre sa música balear a Vic que podeu veure aquí.

A les 23:30 vam pujar a l'escenari per guanyar la partida a la por i demostrar la nostra proposta musical al públic assistent i als professionals del sector. Eren molts els ulls que miraven i moltes les orelles que escoltaven ESREBOSTER. Vam despertar amb "DONA" com és habitual a la gira del segon disc "WOW" (2009) i vam acabar amb "BAILE" acompanyats de les notes d'en Pep Poblet. Damunt l'escenari va esclatar la energia de 12 persones que bategen amb la música. ESREBOSTER ÉS UN I UNIT.

Veure retall de premsa al dBalears