16.10.09

ES REBOSTER ARRIBA A BARCELONA


Imatge gràfica de la banda mallorquina ESREBOSTER

ESREBOSTER ja té data pel seu concert a Barcelona. El proper dimarts 22 de desembre els músics balears tocaran per primer cop a sa Sala APOLO2 a les 21:30h. Tots estau convidat perquè serà el concert de presentació del nostre segon disc titulat WOW. Podeu comprar el disc a la web de la discrogràfica, MúsicaGlobal; escoltar les cançons a l'spotify, al myspace del grup i sobretot al proper concert a la Apolo2.

Anotau a l'agenda el 22 de desembre de 2009.
Si voleu llegir més, clickau aquí.

1 comentari:

  1. San Diego, Califòrnia, 16'00 hora local, rebo la notícia de que Es Reboster tocarà a la sala Apolo el dia 22 de desembre, tan sols 24 hores després de la meva arribada a Mallorca... Havia hagut d'oblidar expectatives, ja que no contavem en que pogués tocar al concert... Però Es Reboster no deixa de donar-me bones notícies i oportunitats. Primer va venir la gravació del disc, primer contacte amb un estudi de gravació fantàstic i una gent increïble, amés de la magnífica sort de poder compartir-ho amb qui més estim. Al cap d'un parell de mesos tenia el disc entre les meves mans... Encara no em podia creure que els meus somnis s'anassin fent realitat.. i així va arribar la presentació a la sala Assaig de Palma, un dels escenaris als que feia tans sols uns mesos somiava en pujar a tocar i disfrutar. Desde aquí vull agraïr a tots Es Rebosters per totes les oportunitats que m'estan oferint i, per suposat, animar-vos a tots a que vengueu a veuren's a la Sala Apolo el 22 de desembre!
    Feliç divendres,
    Esther M.

    ResponElimina